همیشه پای یک مشهدی در میان است

 همیشه پای یک مشهدی در میان است

روزی که پسر ریز نقش چشم بادامی مشهدی در اردوی تیم ملی زیر 21 ساله های ایران تازه تازه داشت چهره میشد و نام خداداد عزیزی به گوش ها آشنا میشد، خانواده قوچان نژاد در مشهد بار و بنه را بسته بودند و عازم سفری دور و دراز بودند. 

عکس خداداد که با پیراهن سبز تیم امید روی جلد کیهان ورزشی رفت، تازه رضا داشت با توپ فوتبال آشنا میشد. پیراهن های تیم ملی همیشه برای خداداد دو سایز بزرگتر بودند و آستین های کوتاهشان از آرنجش جلوتر بود. قد  توپ های رضا هم از زانوهایش بلندتر! اما نه خداداد از آن پیراهن های گله گشاد شکایتی داشت و نه رضا از سنگینی توپها.
رضای ده ساله حتما یادش هست که خداداد چطور از کمند استرالیایی ها گریخت، خودش را در مسیر توپ قرار داد و با یک بغل پای استثنایی دروازه جام جهانی 98 را برای ایران گشود و غزال تیزپای فوتبال ایران لقب گرفت.
حالا بعد از حدود 16 سال نوبت او بود تا همان کار همشهری اش را تکرار کند. این بار توپ را به جای علی دایی ، آندو تیموریان فرستاد. آنجا اشتباه مدافعان استرالیا در یارگیری و اینجا اشتباه مدافع کره در کنترل توپ غزال جدید فوتبال ایران را صاحب موقعیت کرد. توپ را به جلو راند. خود را در مسیرش قرار داد و با یک ضربه استادانه دروازه جام جهانی 2014 را به روی ایران گشود. حالا لقب غزال تیزپای فوتبال ایران برازنده ی اوست؛ رضا قوچان نژاد

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 29 خرداد 1392 ا 9:3 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.